MAATREGELEN CORONA / COVID-19

CORONAVIRUS

19 december 2021, weer een lockdown. We gaan de komende  drie weken weer extra veel tijd in en om het huis doorbrengen. Een veilige haven in je eigen bubble.  Wil je jouw interieur toch een beetje opleuken dan kun je in onze webwinkel veilig terecht. U kunt ons voor vragen telefonisch en per e-mail bereiken.


Showroom

Onze showroom is gesloten tot 14 januari as.

Winkels voor reparatie en onderhoud mogen wel open blijven. Dit houdt in dat uw wel voor reparatie en onderhoud bij ons terecht kunt in onze stoffeerderij. Wij vragen u een afspraak te maken.

Heeft u iets besteld, dan kunt u dit tijdens onze reguliere openingstijden (m.u.v. zaterdag) komen ophalen. Ook hiervoor vragen wij u van te voren te bellen.

 

Natuurlijk kun je 24/7 jouw favoriete interieuritems shoppen in onze webwinkel. Ook blijven wij je (online) bestellingen veilig bij je bezorgen, daar heeft de huidige lockdown geen invloed op.

GA HIER NAAR ONZE WEBWINKEL

 


PLAN EEN ADVIESGESPREK THUIS

Wil je meer advies, maak dan een afspraak. We komen graag bij je thuis om je te adviseren.

NEEM CONTACT MET ONS OP


LEVERTIJD EN BEZORGING

Bestel gerust je meubels in de webwinkel en wij bezorgen je meubels.

Tijdens het bezorgen houdt Hans Schepers Stoffering zich strikt aan de richtlijnen en adviezen van de overheid, waarbij persoonlijke hygiëne en 1,5 meter afstand centraal staan. Hierdoor zal de bezorging tijdelijk iets anders verlopen, want:

  • We schudden geen handen
  • We gebruiken desinfectiemiddelen
  • We werken (desgewenst) met handschoenen en mondkapjes
  • We maken de pinautomaat na ieder gebruik schoon

Let op! Het kan zijn dat door de RIVM maatregelen onze bezorgcapaciteit , net zoals bij de Post/DHL, beperkt is. Jouw levering kan hierdoor vertraging oplopen.

Sommige leveranciers ervaren ook bij hen vertraging in leveranties van grondstoffen, hierdoor is het mogelijk dat de levering van een meubel langer duurt dan verwacht. Wij houden je op de hoogte.
Alvast onze excuses voor het ongemak.

Wat jij kan doen als klant:

  • Bij klachten, laat het ons weten en wij zoeken naar een oplossing.
  • Houd de 1,5 meter afstand.
  • Betaal vooruit per bank/of per pin.

GA HIER NAAR ONZE WEBWINKEL